fredag 5 mars 2010



hejhej (L)
denna veckan har jag inte gjoer mycket mer än att vara i skolan och tränat ,
det har inte varit något speciellt i skolan det har bara varit det gamla vanliga tråkiga skolan . -_-
idag blir det att spela en vilkig matck i innebandyn .
om vi vinner vinner vi hela serien .
fast vi är bara 3 lag i serien , :)
men det är iallafal något !
sen blir det att ut och äta med hela stora slekten ,
eller vi är inte jättemånge mmenmen !
för morfar fyller år på tisdag , :)
GRATTIS I FÖRSKOTT VÄRLDENS BÄSTA MORFAR !
jo , det har hänt en sak denna veckn .
morfar har gått i pension , :(
nu kan jag inte tigga pengar när jag har glömt :(
det är inte kul ! ¨
men så är det ibland .
sen i kväll blir det ju MELODIFESTIVALEN , jiho !
skriver sen när vi har varit och spelat i färjestaden på öland , :(
det är så jobbigt att åka så långt !
memem sånt är livet .
föresten det kommer en gammal bild på lilla mig ,tror jag .
har aldrig lagt ut bilder innnan ! :)
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar