söndag 14 mars 2010

hejhej (L)
du får jag skärpa mig med bloggandet ,
jag har inte haft tid på två veckor :o
eller jo jag kom ihåg förra fredagen når jag spelade innebandy match ,
då när jag skulle ta bollen så råkade jag slå lite för hårt och då gick min klubba av ! hahah . :)
så jag fick köpa ny klubba .
jajaj . men i måndags var jag i skolan men det var jag ju heka veckan och når jag kom hem då var jag bara hemma och pluggade.
i tisdags tränade man innebandy , det gick skit för jag har för lång klubba. jaja sånt är livet :)
i onsdags så följde fanny och annie med hem för vi skulle på tjejkväll .
det var ju kul ! :)
i torsdags var man i skolan och sen var det träning och då gick det lite bätter iallafall ! :)
och i går var man i skola och sen var det träning , sen var det dags för kalasdags hos granarne ( mina kusiner bor där )
det var ju super ,
jag la manne . han är ju så myssssig ! (L)
sen var man med sanna och felicia på ok,
sen gick vi hem till mig för vi trode att vi skulle vara i fred för dom andra var ju på kalas ,
men såklar så kom agens och alfred in och förstörde så det blev kaos !
jaja .
sen idag har man varit med världens bästa sara i stan ,
man hittade inte så mycket ,
ett par strumobyxor och ett linne och öronhängen ! :)
sen åkte vi hem och tittade lite på beck , :)
beck är bäst ! :>
sen skulle sara hem då blev det att gå till fillan en pytte liten stund ,
sen åkte man till mammas jobbarkamrat ,
och nu sitter ma här och har tråkigt !
nu tycker jag ni ska sms bomba mig med roliga sms så jag bli lite pigg ! :)
imorgon blir det att spela dm i karlshamn ,
skojskoj , ! :)
kanske ett lycka till ?
vi kommer vinna tjejer , för vi är bäst ! :)
nu ropar dom på mig att det är fika,
kommer imorgon och ´skriver resultatet från dm :
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar