tisdag 23 mars 2010

hejhej ! (L)
nu var det inte jättelänge sen jag bloggade ,
jag gör framsteg . :)
kom inte ihåg når det var men jag börjar med att VI VANN DM .
vi är bäst !!!
men vet ni en tråkig sak , :(
vi ska slås ihop med lyckeby.
och vet ni vad vi ska heta !
örlokstaden ibk karlskrona :(
det låter som ett avlopp. :(
jaja . sån är livet !
men i måndags var men i skolan och sen åkte man till stan med fillan , alva och fanny . det är ju alltid kul ! <:
vet ni det var första gången jag åt på subway . (stavning)
men det var jättejätte gott ,.
sen så åkte man hem och pluggade till so-provet man hade idag ,
sen nanade man ,
idag har man varit i skolan ,
det hände inte så mycket !
vi hade so-prov ,
vet inte hur det gick .
tror det gick ganska bra , !
sen efter skolan följde maja med mig hem för hon skulle träna . eller titta på fotbollsträningen ,
och jag skulle träna innebandy .
sen ska man till fotbollsträningen och träna en liten stund !
sen hem och titta på tv , 'och nu här .
men ska snart och titta på tv , och kanske plugga lite !
vet ni , det är bara 3 dagar till farir play cup . jippppppi ! :))
imorgon ska man till stan med klassen på besök hos blt ,
det ska bli kul !
man slipper ju arbeta . :)
man ska också ha utvecklingsamtal .
är nervös . kommer säcket ha jättedåligt på allt ,
sen ska pappa ich jag köpa lutfmadras till fair play cup . :)
jag ska ha en sådan extra hög ! :))
jaja , nu ska jag gå och titta på tv ! :)
byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar